sobota, 3 sierpnia 2013

Lovely - Matte make up - podwójny cień do powiek


Idealnie matowy podwójny cień, zamknięty w estetycznym czarnym pudełeczku przykuł moją uwagę jakiś czas temu, jednak zastanawiałam się czy będzie on dobrej jakości. Zaryzykowałam kupno i się nie żałuje, uwielbiam ten cień. Moje kolory to miętowy zielony i czekoladowy brąz. Olbrzymi plus za to, że po zmieszaniu tych dwóch odcieni dostajemy trzeci zupełnie nowy i ... śliczny. Cienie na bazie trzymają się dość długo, a co dla mnie najważniejsze nie podrażniają moich oczu w żaden sposób. Nie obsypują się, mają przyjemną delikatną konsystencję. Podsumowując chętnie kupiłabym inną wersję kolorystyczną, bo jakość tych cieni jest dobra, jednak żadna z innych wersji nie wpadła mi w oko:)

1 komentarz:

  1. Ostatnio coraz bardziej lubię matową wersję cieni, więc mogłabym zakupić egzemplarz brązów do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń