niedziela, 22 listopada 2015

Aussie
Aussome volume – odżywka do włosów

Dziś prezentuję odżywkę do włosów dodającą objętości firmy Aussie. Przejdę od razu do działania tego produktu. Już po pierwszym zastosowaniu miałam wrażenie, że moje włosy ładniej, niż zwykle się układają, a fryzura jest jakbym to określiła „pełniejsza”. Pomyślałam, że może to przypadek, ale okazało się, że wcale nie. Dzięki tej odżywce długie włosy, bez układania z użyciem szczotki i suszarki zyskują objętość i bardzo ładnie się układają, co wcześniej było niemożliwe. Nie są obciążone, tylko porządnie odżywione i takie jakby „odbite od głowy”. W dodatku włosy dobrze się rozczesują i po kilku zastosowaniach zauważyłam, że są bardziej miękkie w dotyku.
Skład odżywki prezentuje się następująco:


Odżywka jest dość droga jak na drogeryjny produkt, ale cenę równoważy wydajność. 
Podsumowując jest to pierwszy produkt z firmy Aussie, jaki nabyłam, ale na pewno nie ostatni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz