czwartek, 3 grudnia 2015

Ziaja Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom

Przed zakupem tej pasty oczyszczającej długo się zastanawiałam, ponieważ wcześniej używałam innych produktów z tej serii i nie skradły one mojego serca. Na szczęście ta pasta okazała się perłą w koronie całej serii, a nawet pokusiłabym się o stwierdzenie, że to jeden z najlepszych produktów firmy Ziaja, z jakimi kiedykolwiek miałam styczność. 
Pasta ma delikatny, przyjemny zapach oraz mnóstwo ścierających drobinek.
Nie wiem czy to zasługa ekstraktu z liści manuka, czy zielonej glinki, ale skóra po oczyszczeniu z użyciem tej pasty staje się natychmiastowo idealnie gładka i wygląda zdrowiej. Przy regularnym stosowaniu (w moim przypadku co drugi dzień) moja skóra może nie stała się idealna, ale jest w o wiele lepszej kondycji niż wcześniej.
Zdecydowanie mogę polecić ten produkt wszystkim osobom z tłustą cerą. Następnego dnia, po wieczornym zastosowaniu, makijaż ładniej stapia się ze skórą dzięki czemu wygląda bardziej estetycznie niż bez użycia tego produktu (to był dla mnie najbardziej szokujący wręcz efekt działania tej pasty, zauważony ponadto nie tylko przeze mnie) 
A tak oto prezentuję się skład pasty oczyszczającej Liście Manuka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz