środa, 22 maja 2013


Bourjois - szminka Lovely Brille




Mam kolor 04 Rose Croisette 
w opakowaniu wygląda na mocny róż, ale na ustach wygląda o wiele delikatniej.
Moje usta są mocno nawilżone po użyciu tej pomadki za co bardzo ja lubię.
Ładnie pachnie.
Utrzymuje się na ustach dość długo(obstawiam, że jakieś 3-4 godz w zależności od jedzenia i picia, ale nie mierzyłam tego dokładnie).
Opakowanie zawiera malutkie lustereczko, które bardzo się przydaje, jestem w szoku jak bardzo dobrze się ono sprawdza, naprawdę widać w nim całe usta. Z resztą takie samo opakowanie, również wyposażone w lusterko ma korektor z Bourois i również w tym wypadku to lustereczko sprawdza się genialnie.
Minus dla chcących nosić w torebce - otwiera się. Nic dodać nic ująć, po prostu to opakowanie zbyt słabo się zamyka i zdarza się (często), że w torebce się otworzy, a tego nie lubi chyba żadna kobieta:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz