sobota, 8 czerwca 2013


Bonimed-Dermobon
-krem łagodzący podrażnienia skóry 



Moje odkrycie, próbowałam walczyć z alergią czy różnego rodzaju podrażnieniami skóry na miliony sposobów, od ograniczania ilości chemii w kosmetykach po intensywne nawilżanie, wszystko na nic. Póki zupełnie przypadkiem nie trafiłam na ten krem, po około trzech dniach czerwone krostki/plamki itp. zaczęły jaśnieć i w końcu po dalszej kuracji znikać. Naprawdę jestem w szoku, że cokolwiek a tym bardziej taki niepozorny kremik zadziałał na mój problem. 
pojemność to 40ml, ceny nie pamiętam, ale raczej z kategorii symbolicznych. 

Na opakowaniu jest napisane, że jest on przeznaczony do pielęgnacji skóry w podrażnieniach i stanach zapalnych, w wyprysku alergicznym i niealergicznym, trądziku pospolitym, grzybicy oraz po ukąszeniach owadów.

Jedyny minus to zapach, przypomina mi takie maści z apteki rozgrzewające:/ ale przy takim dobrym działaniu, przeżyję ten ziołowy zapach;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz