niedziela, 2 czerwca 2013

Vichy - normaderm - żel do mycia twarzy



Zdecydowanie najlepszy żel do oczyszczania twarzy jaki miałam, a przetestowałam naprawdę wiele najróżniejszych.
Mam skórę bardzo skłonną do zanieczyszczania się i żel normaderm Vichy czyni cuda na tym polu. 
Od czasu, gdy 
zaczęłam stosować ten produkt stan mojej skóry znacznie się poprawił (oczywiście nie stał się idealny z dnia na dzień, ale już po około 4 miesiącach regularnego stosowania efekt były widoczne i zwracali na to uwagę również ludzie z mojego otoczenia).

Z własnego doświadczenia wiem, że warto łączyć ten żel ze stosowaniem kremu na noc z tej samej serii.
Moja skóra jest skłonna do alergii, a ten żel absolutnie ani raz jej nie podrażnił. Skóra nie jest również przesuszona.
Nie wiem czy zmywa makijaż, ponieważ robię demakijaż przed jego użyciem. 
Polecam szukać/czekać na promocje 400ml w cenie 200ml, ponieważ pojawiają się często a można wtedy nabyć dwa razy tyle produktu za tą samą cenę. 
W dodatku żel jest bardzo bardzo wydajny. Zatem taka butla 400ml zostanie naszym przyjacielem na kilka ładnych miesięcy, więc warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz