niedziela, 26 maja 2013

Lovely - Crystal Strenght - lakier do paznokci




Mam aż trzy odcienie z tej serii:
301-jest to malinowa ciemna czerwień
lawendowy jasny róż - niestety nie znam numerka
i szary - numerek również gdzieś uciekł:P

Na moich paznokciach lakier ten trzyma się dość długo tj. 5-6 dni.
Nie odpryskuje, co dla mnie ważne, bo strasznie mnie denerwuje, kiedy tak się dzieje:)
Nie zmienia się w trakcie noszenia (nie matowieje)
Pędzelek jest wygodny, ładnie rozprowadza lakier, nie robi smug.
Pojemność to 12ml - jest bardzo wydajny, malinowy odcień mam prawie dwa lata i jestem w połowie (choć nie używam go oczywiście regularnie)Poza tym nie zasechł i nadal jest gotowy do użytku za każdym razem, gdy mam ochotę po niego sięgnąć, a po takim czasie to rzadko spotykane.
Zdecydowanie polecam, cena jest niska a lakiery dobrej jakości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz